Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy a közvetlen elérésnél ebben az esetben is fontosabb az imázs. Annál, hogy Orbán Viktornak saját facebook-oldala van fontosabbak az erről szóló offline megjelenések. A választók nagy részét ugyanis még mindig nem az érdekli, hogy a leendő kormánypárt eléggé webkettes-e, hanem az erről kialakuló imázs, ami a bulvárlapok olvasóinak azt a részét is meggyőzi a Fidesz korszerűségéről, akik egyáltalán nem használnak se közösségi oldalakat, se internetet. A politika először elmegy a webkettőre, majd visszatér, hogy erről offline adjon hírt.
RSS értesítő
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.